Locatieteam VSO
Het team wordt aangestuurd door de schoolleider. Op het VSO is dit Wouter .
Het team VSO bestaat uit:
VSO 1A
Leerkrachten: Caroline Koertse, Willemieke Topper (1 dag)
VSO 2A
Leerkrachten: Victor Stok, Willemieke Topper (1 dag)
VSO 3A
Leerkrachten: Anouk de Kok, Martijn Sonneveld
VSO 4A
Leerkrachten: Jamie de Vogel
VSO 5A
Leerkrachten: Maaike van Diessen
VSO 1B
Leerkracht: Danielle Mierop, Solveigh Sleeuwenhoek
VSO 2B
Leerkracht: Julia Stormer, Danielle Mierop (1 dag)
VSO 3B
Leerkrachten: Marja Koek, Danielle Westerveld
VSO 4B
Leerkracht: Norbert Daman
Doorstroomklas
Leerkracht: Aksel Stevens
Schoolpsycholoog: Roel Eigenhuis
| Onderwijsondersteuningsteam A-stroom |
Onderwijsondersteuningsteam B-stroom |
|
Victoria Lahore Quinty Westerveld
Chantal van Doorn Barbara Werth
Han Post Cor Eurlings
Kim Tolboom Farisha Pakharia
Duifje Alderse Baas
|
Karin van de Kuilen
Marcus Ririhena
Shemara Hakkert Denise Meijer Drees
Tonny van Hal Angelica Russo
|
Naast de leerkrachten, ondersteuners en assistenten zijn er de volgende medewerkers:
| Stagecoordinator |
Karen Ridderikhoff, Janita Pranger |
| Stagebeleider |
Mariette van Meeteren |
| Gymleerkracht |
Soheil Najafi |
Het team wordt in de onderwijsuitvoering en begeleiding van de leerlingen geadviseerd en
ondersteund door een:
|
Intern Begeleider (IB-er)
|
Sofie Donselaar
|
|
Psychologen
|
Roel Eigenhuis, Janine Boekelman en Linda Bosch
|
|
Schoolarts
|
Ilse Schramel (via GGD)
|
|
Schoolmaatschappelijk werker
|
Gaby Verhoeven (Via MEE)
|
|
Logopedist
|
Maaike Hart
|
Deze laatste groep medewerkers vormt, samen met de directeur en de schoolleider, de Commissie van Begeleiding (CvB) van de school. De CvB stelt het ontwikkelingsperspectief vast en besluit over maatregelen ten aanzien van in-, door- en uitstroom en of er nader onderzoek moet worden verricht, bijvoorbeeld medisch- of psychodiagnostisch onderzoek. Dit gebeurt in overleg met en met toestemming van ouders/verzorgers.
De taken van de psycholoog, vanuit de beroepscode, zijn: observeren/onderzoek ten dienste van onderwijsleerproces, beleid (PMT), aanmelding, monitoren of ontwikkelingsperspectief passend is/onderwijssetting passend is, pedagogische vragen ouders/leerkrachten
De taken van de psychologisch assistent zijn: TLV’s, ondersteuning psychologen op gebied van o.a. onderzoek en beleid.
Directie en teams worden ondersteund door:
| Management Assistent |
Susanne Hoekstra
Elvia van de Weerd
|
Vervanging en verlof medewerkers:
Medewerkers werken op vaste dagen. Er zijn teamleden beschikbaar voor vervanging bij ziekte of verlof. Als er meerdere zieken tegelijk zijn, kan het zijn dat leerlingen over andere klassen worden verdeeld of thuis moeten blijven.
Vrijwilligers
We zijn erg blij met onze vrijwilligers. Zij helpen bij lessen, zoals muziek en lezen, en houden ook extra toezicht, bijvoorbeeld bij zwemmen. Vrijwilligers krijgen een vrijwilligerscontract van de school. We vragen altijd om een bewijs van goed gedrag. De schoolleider regelt dit en zorgt voor begeleiding. Nieuwe vrijwilligers zijn altijd welkom!
Stagiaires
Wij vinden het belangrijk om stagiaires een plek te geven op Meerklank en van elkaar te leren. PABO-, MBO-, en HBO-studenten kunnen bij ons stagelopen. Bij VSO Meerklank is er een leerkracht die zorgt voor de stages en de begeleiding van de studenten. Elke student krijgt een praktijkopleider. Via de Nieuwsklank en weekbrieven vertellen wij aan ouders dat er een collega in opleiding op school is.
Soms moeten stagiaires filmopnames maken van lessen voor hun studie. Hiervoor hoeft geen toestemming aan ouders te worden gevraagd. De privacy van de leerlingen blijft altijd belangrijk. Na bespreking worden de filmpjes vernietigd. Dit is afgesproken met de opleidingen.
Contactadressen
Zie a.u.b. voor contactadressen onder Contact.